hej !

Skolan var faktiskt kul idag ! Gick en timme tidigare för att jag skulle till medicin center. Glömde säga att jag skulle dit igår. Men man behöver väll inte säga allt eller hur ? ;) Läkaren kollade och klämmde lite på mitt knä, han sa att det inte känndes glappt men att jag ska till sjukhuset om två veckor och röntga mitt knä. Då får jag reda på om jag ska opperera eller inte ! Besöket gick väldigt fort han pratade inte mycket. Efter det åkte vi och handlade. Sen åkte vi och hämtade Hanna på dagis och erik på skolan. Sen satte jag mej med matten direkt. Matte prov på torsdag ! Sen åt vi pannkaksbollar som vi kallar det ! Det är egentligen dansk så jag vet inte riktigt hur det stavas. Det smakar ungefär som pannkakor och så äter man sockker och sylt till ! Efter det kollade jag igenom matten och räknade lite sen orkade jag int mer så nu sitter jag här ! Klockan ska jag se på svenkska hollywoodfruar. Hahha dom är så weirda heh !

ni är så söta ;) <3


Kommentarer
Postat av: emul

tack, jag vet att ja är söt=)<3

2009-09-21 @ 20:09:07
Postat av: emul

hahahahah jag vet att ja är söt;)

2009-09-21 @ 20:11:24
Postat av: Anonym

seriöst frida tabort.. du ska få för offer!! det tror jagh inte att du vill ;)

2009-09-22 @ 19:42:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0