en bra start på dagen !

hej !
Har precis ätit pappas goda mackor . mmm .. Snart ska jag ta en snabb dusch sen ska jag platta håret o grejjor. När jag är klar ska jag och elli till maxi. För det var ju sååå långe sen jag träffade henne ! Haha det blev en hel helg med elli. Good ! åh sitter och lyssnar på northern downpour - panic ! at the disco . Den ä då braa !! hihi. Vet ni elli kanske kanske ska följa med hos till thailand i mars. Fast det är inte säkert att vi ens ska åka dit. Mamma och fredrik kanske inte får ledigt. Och elli har inte fått svar från hennes föräldrar än. Så det är låångt kvar men jag är ändå GLAD ! Det känns som om den här dagen kommer bli bra. Bara så ni vet ;)

massor av pussar


Kommentarer
Postat av: emul

massor av pussar till mig:* hahah

2009-09-20 @ 18:34:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0