090927

heej ! Jag måste bara säga den här helgen har varit sketa rolig ! :D Eftersom jag har vart så dålig på att upptatera så tänkte jag att jag skulle sammanfatta helgen lite.

fredag : Efter skolan kom sara hem till mej och sen var det lite flum flum och sen åkte vi hem till henne för att jag skulle sova där! Typ vid elva kanske satte vi på en film typ weynes world vet inte riktigt hur det stavas. Det är en komedi i alla fall. Men jag sommnade efter fem minuter xd hahaaha så kul tyckte jag den filmen var !! ;o

lördag : jag vaknade hos sara ! Vi gick upp och åt frukost och fixade oss och så ! Sen pratade vi lite med jenny, paulinn och vickan. Eftersom det var kulturnatt så fanns det ju jätte mycket att göra nere på stan. Vi bestämde att jenny och paulinn skulle komma ner till sara. Hon bor i stan som jag xd Vickan kunde tyvärr inte ! Men sen när dom kom hade vi gjort pannkakor eller mest sara så jag tittade mest på. Sen åt vi dom goda pannkakorna. Och jag har lärt mej något nått man kan ha på pannkakorna. Kanel och socker ! Det var jättegott! Det borde ni prova. Efter det gick vi ner på stan. Vi gick bland annat på choklad provning, jag trodde eller alla vi trodde att det skulle va rätt mycket choklad men det var bara nio bitar för 10 kr. Inte ens hälften var goda xd Vi kollade på lite annat också. Typ vid halv sex kanske, åkte jenny och paulinn hem. Då tog jag och sara spårvagnen ner till ljura och köpte chips och läsk. Sen gick vi till henne och åt chips ! heheh ;) sen typ vid halv åtta kanske ringde mamma och då skulle jag hem. Jag skulle gå och hon skulle möta mej men haha vet ni jag gick vilse ! Det var skit mörkt och läskigt O.o Men som tur va hittade mamma mej ! Sen gick jag, mamma och fredrik ut och åt på Golden bangkok ! Gott det smakade thailand xd jag längtar dit ! Efter det hyrde vi benjamin buttons liv tror jag den hette. Den var skit bra !

idag :
först komfirmations grejj kl tio ! hem och sitta vid datorn. Sen vid halv tre åkte vi till mormor och morfar dom behövde lite hjälp med saker. Det var faktiskt kul att vara där ! Kom hem typ vid sju. Suttit vid datorn lite och sen glosor och sånt till provet. Ellis mamma rinde precis och mamma och hon pratade om thailand!! hihihih . Dom bestämde inte nåt men dom pratade ju och det lät inte som om det var o möjligt! O dom ska prata lite hemma sen ska det vara bestämt om hon får följa med eller inte ! Hoppas hoppas ! Det kommer blii sååå  KUUUUL ! :D:D:D:D

Ska duscha och så måste jag gå och lägga mig tidigt idag skit trött! men puss och godnatt på er ! ♥

Kommentarer
Postat av: sara!

haha kanel och socker in my heart!! :D

2009-09-28 @ 17:17:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0