090924

hej ! sitter och lyssnar på  musik och tar det lungt. Tänkte skriva att jag inte hade något att göra men de har jag visst.. läxor såklart -.- Men just nu orkar jag inte göra dom. Skolan var okej. Matte prov !! Men det kändes faktiskt som det gick bra. Men man vet ju aldrig om jag har missförstått hela skiten ! Men men sånt händer väll ?! Resten av skoladagen gick bra. Gympan hoppa höjdohopp engelskan glosförhör.. franska brandlarmet gick.. inte mycket mer att berätta om den här dagen. Till något helt annat så har jag hört rykten om att vi ska åka utomlands med fotbollen i sommar . Ingen aning vart men det kommer bli skiit kul ! Ikväll blir det ingen träning för mig heller p.g.a knät !
kram

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0