090902

Nu är jag hemma. Jag har ätit och gjort mina läxor. Skolan har varit rätt rolig. Ida kom hem från cypern i måndags trorja så hon kom idag :Dmen i alla , började tio över nio med hk. Det var kul men jag misslyckades rätt mycket. Vi gjorde tacos. Det började med att jag börja steka köttet innan jag skärde grönsakerna. Och då bli ju köttet kallt innan man är klar med det andra. Sen brändes hela köttet och blev jätte torrt och starkt. Rasmus som jag jobbade med gjorde brödet och det blev gott. Så våran tacos blev ok tills slut. Sen hade vi lunch., stekt fisk. Efter lunchen var det heltid. matte och heltid igen.

Senare ska jag till fotbollen. Vi ska äta pizza :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0