två måndader kvar ? det kan inte stämma ..

hejhej ! nu ska jag snart platta håret och så. Jah har precis ätit. Det blev lika sent idag som igår ;) men jag orkade inte gå upp tidigt, jag har ju studiedag ! :D Haaha vetni jag läste någon stans att om två månader är det lucia! ahha först trodde jag inte på det men om jag tänker efter så är det faktiskt så! hah. Inte långt kvar till jul! Det är så mysigt med jul tycker jag ! Man har tända ljus och man umgås med familjen. Vad tycker ni om julen ? Efter jul är det ungefär en måndag kvar till min födelsedag! hihi då blir jag 15 ! YES ;D haha. Efter det är det en månad kvar tills vi åker till thailand !!! :D fast elli fick inte följa med :'( men vi kanske åker alla, hennes familj också vi får se. Jag läntar i alla fall! Nu känns det inte alls långt kvar när man räknar så som jag gjorde, men det är ju faktiskt typ fyra månader kvar !

thailand 09

Nu ska jag fixa mej lite sen ska jag ta spårvagnen till viktor och sen blir det komfa !

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0