Skola

hej ! usch jag mår inte bra ! fryser och har ont i huvudet och halsen , inte kul. Jag kanske håller på och bli sjuk eller så kan det ju bara vara vädret ;) vem vet.. det är ju så himla kallt nu. Det är redan den 15 october, hahah shit vad tiden går fort. nyss var det ju sommar. Aja som sagt jag sitter här och fryser, stackars mig bla bla bla.. men nu tänkte jag berätta lite om min dag. Började skolan vid nio. Hade sovmorgon för min franska fröken skulle inte komma, ingen aning varför men det var skönt att få lite sovmorgon! Började i alla fall med so, vi jobbade med temat. Och jag fick reda på hur det gick på provet! jag fick vg. Jag är jättenöjd :D Efter det så var der heltid och vi jobbade med temat igen. Sen var det matte , lunch, idrott och engeska, orkar inte berätta vad i gjorde. Men typ det vanliga. Efter skolan gick jag hem och satte mig under en filt framför tvn och åt. sen satte jag mig vid datorn, så jag har inte gjort så mycket idag mest tagit det lungt.

Imorrn är det fredag! Det ska bli skönt. ahaah även fast vi bara går i skolan tre dagar den här veckan. Hoppas jag mår bättre då ;)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0