Ni kommenterar dåligt tycker jag!

Idag har jag bara tagit det lungt. Sett på tv,sovit och suttit vid datorn. Jag försökte ladda ner photoshop förut men det funkade inte. Jag skulle andvända det till att göra en header. Jag är så trött på den jag har nu. Jag har inget bra program för att göra en. Har ni några förslag på något bra program som man kan göra en header i ? Jag vill att min blogg ska vara personlig! Haha sånna problem jag har ;) Nää nu ska jag lägga mig i sängen och se på that 70's show. Lite små kul tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: i am god!

ahmagad jag kommenterar ägit bara så du vet!

2009-10-19 @ 17:41:28
Postat av: Anonym

flera kommentarer av mi ;) /jenny

2009-10-23 @ 16:27:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0