moppeskola

hejhej :) har inte skrivit nått idag men jag har faktiskt inte vart hemma. Först var det skola och på eftermiddagen så hade vi moppeskola, det var skitkul :D ! Ska nog ta moppekort. Det gick rätt bra för mig faktiskt. Efter skolan cyklade jag hem, sen efter ett tag cyklade jag till elli. Vi behövde prata lite. Aaa sen typ har jag vart där ! mmm.. fy fan. aja  sen när jag kom hem har jag typ suttit här. Nu lyssnar jag på musik och kollar på lite roliga bilder från idag. Här har ni några bilder:


halva klassen typ :)

cornelia & jag <3

<3

ida & cornelia <3
( tog bilden från ida det är därför den är svart för idas mun )

kläderna var lite stora xd

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0