föör kort :S

hej hej ! :D har precis kommit hem har klippt mej ! kommer ni ihåg när jag skrev ett inlägg för länge sen och sa att jag skulle klippa mig snart ? men det blev ju inte så snart :P men nu är det i alla fall gjort. Jag är nöjd men det blev kanske men det blev för kort o.O . men jag kanske vänjer mig! vem vet ;) får vell skaffa löshår annars , hahaha ! bild kommer sen på håret. men min frisör fixade håret rätt fint, vet inte hur jag ska kunna gör det så men hoppas det . Men hon hade i dust it, och det var skit bra. Så det köpte jag .. Men tänkte berätta lite om dagen. Först skola. bakprov och franskaprov. Bakprovet gick väll okej , det smakade gott i alla fall. Franska provet hoppas jag verkligen gick bra! glömde lite saker men hoppas på vg . men det blir det nog inte:( efter skolan åkte jag och cornelia till stan. jag köpte ett par örhängen, skitfina men kanske inte liak fint på menmen.. det var kul iaf :D :D elli skulle ha kommit efter jag klippt mej men det blev inte så! men hon kommer imorrn och då kommer även viktot och ralle va med :D kul !



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0