:I

hej ! just nu sitter jag och är skit arg på mej själv !! fick bara G på matte provet ! jag slarva skit mycket . faaaaaaaaaaaaaan ! men ska försöka skriva lite ändå för eran skull , hahahhaha -.- . skolan var rolig förutom proven och matte lektionen! Men jag tror att det gick bra på de andra proven eller jag hoppas det i alla fall! Efter skolan gick jag hem (pappa) nu ska jag va här i en vecka. Jag är varanann vecka hos mamma och pappa. Nu ska jag gosa med mina söta syskon. Sen plugga igen. Har fan igen lust längre, det skiter ju sig ändå. just det och vet ni fredriks skiiit chef sa att han kanske inte får ledigt så vi kan åka till thailand. Som sagt allt skiter sig just nu !

Kommentarer
Postat av: pau

fick också bara G på provet:( fattar inte negativa tal:(

2009-10-01 @ 16:48:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0