GODMORGOON !!

Pappa kom och väkte mig runt nio och han tyckte tydligen att jag skulle gå upp -.- haha jag orkade inte gå upp men jag kunde inte somna om heller, så jag hämtade datorn och la mig i sängen igen. Nu har jag suttit eller snarare sagt legat i sängen och kollat lite på bdb och kollat på bloggar. Jag vet inte om jag sagt det här förut men de bloggar jag gillar mest är: kenza,kissie,stina-lee,foki, ibland blondinbella och såklart mina vänners bloggar ;)

Jag kom på en sak jag skriver ju alltid att jag är hemma men ni kan ju inte veta om jag är hos pappa eller mamma. Jag bor hos dem ungefär varannan vecka. Och just nu är jag hos pappa. På torsag ska jag till mamma. Jag ska försöka skriva mer att jag är hos mamma eller pappa i mina inlägg annars kanske det kan vara lite svårt att fatta. Min mamma bor inne i stan och pappa bor jätte nära min skola i ett villa område. Nej nu måste jag gå ner och äta frukost ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0