God morgon !

hehe jag ligger och är halv död i soffan xd hah nej då men nästan. Jag har skit ont i magen och i huvudet. Inte kul att vakna med huvudverk! Men iaf jag vaknade typ tio och la mig i soffan och såg på något tråkigt progtam. Sen efter ett tag satte jag på datorn och loggade in på msn. Aa det är typ det jag har gjort legat i soffan med datorn och halvsovit och tyckt synd om mig själv. Jag orkade inte ens gå upp och ta en alvedon, men det ska jag gå och göra snart efter jag har skrivit klart. Idag ska cornelia komma till mej. Vi får se vad vi hittar på ! ;) kanske bara blir att se på film eller nåt.  Nu ska jag ta och stoppa i mej en alvedon och äta lite frukost / lunch . puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0