pluggar jag för mycket?hah..

Pluggar lite på halv fart. Inte direkt så kul! Håller i alla fall på med Sv-inlämingen. Franskan får jag ta imorrn:/ tror jag xd Jag glömde skriva förut att jag fick reda på vad jag fick på engelska provet. Fick VG är jättenöjd faktiskt ;) Jag tycker det är bra i alla fall .. Snart ska jag nog gå och lägga mig och se på tv. pallr inte plugga mer :( det är tråkigt. Vet inte hur många gånger jag har sakt det! hhaha men det får ni leva med. Ni tycker väl det inte heller är så kul att plugga ? Det känns som om jag skriver att jag ska plugga typ varje dag, men det blir inte så mycket i alla fall. Hehe ni kanske tycker att jag är en nörd/pluggis hehe. godnatt :*

Kommentarer
Postat av: SAARAA!!!

...jag har typ inte pluggat nåt på franskan....hehe..

2009-10-08 @ 20:38:58

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0