min hals gör ont.

hej :) Sitter vid datorn o lyssnar på musik. Ska egentligen plugga men har gjort det ett tag nu så jag kan få en liten paus. Skolan var okej. Vi har börjat med tema. Vi ska typ göra ett land och sen göra det miljövänligt. Forskarna har "hittat" en ny planet som är som jorden, bara att det inte finns några människor. Så man ska göra inte göra dom misstagen som vi har gjort på våran planet. Det är rätt kul. Men nu är det ju såhär i min grupp så jobbar ju verkligen alla -.- hmm.  Aja men sen efter skolan hämtade farmor mej och så åkte vi till vrinnevisjukhuset. Skulle ju röntga mitt knä. Och det gick bra. Fick inte veta något men det får jag om tio dagar ungefär. När jag kom hem hann jag äta lite och sen plugga och sen gick jag och victoria till komfirmationen. Där var det kul ;) Typ vid halv sju kom jag hem och åt och sen satte jag mig och plugga. Och nu sitter jag här xd Ska nog plugga lite mer sen nu ska jag lyssna på coooldplaaay !! :D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0