två riktigt bra dagar !

tjatja! elli sov hos mig inatt. Vi vaknade ungefär vid 11 av att mamma ringde och tyckte att vi skulle gå upp. Och det gjorde vi typ. Vi har mest bara legat i sängen och sett på film och suttit vid datorn. Slapp dag! men det är skönt och ha sånna, jag har ju lov! iaf hon åkte hem vid halv 6 och runt 6 kom vickan för vi skulle kolla på när sara, jenny och paulinn och så klart min söta kusin hanna när dom dansade! Dom var duktiga den lilla stunden man såg dom, det var skit många som dansade så det var helt packat med folk. Jag träffade även min andra kusin sara och min moster :)

igår var jag först på stan med cornelia. vi fikade och kollade lite i affärer, jag köpte ett par örhängen från glitter. Det var trevligt iaf! Efter det tog jag spårvagnen till elli och där var ralle och petter också! nice. Vi va inte hos elli så länge för hon skulle göra en sak hemma. Så jag ralle och petter gick till turken och köpte godis och sen satte vi oss på en bänk. Efter ett tag gick vi hem till ralle för det var kallt! Haha jag provade och spela cs för första gången hah jag ägde not.. Sen drog ralle till träningen och petter och jag gick till ellis träning och kollade på. Sen efter träningen skjussade ellis pappa oss till mej och vid halv elva drog petter hem . Det blev en väldigt kul och trevlig dag ! pussar till er alla ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0