Torsdag

hejhej ! jag har precis vart och följt sara en bit till hennes dans. Jag har vart med henne idag. Inte så länge men det var kul iallfall :D hihi! 

Igår fick jag reda på hur det gick på hk-provet och jag fick vg. nice! Och imorrn ska jag få reda på vad jag fick för betyg på en visp som vi gjorde på no:n ibörjan av åttan. Hoppas det blir bra. Imorrn ska jag också iväg till bovallstrand med mina kusiner. Vi har eller min mormor och morfar har ett sommarhus där och vi brukar åka dit på sommrarna. Nu ska vi dit för mormor och morfar kan inte "sköta" elle råka dit längre så det får vi göra. Så det blir väll att jobba lite i trädgården där nere men det ska ändå bli kul att åka dit! Så jag kommer inte skriva något på hela helgen tror jag. Imorrn är det också sista skoldagen innan höst-lovet. såååå sköönt ! :D det är efterlängtat kan jag säga.


sara i sommras ..hahaha just like it

Kommentarer
Postat av: the girl in the picture!

ahmagad vilken ful bild!! D: hahah <3

2009-10-23 @ 14:30:45
Postat av: Philip

Älskar bilden<3

2009-10-23 @ 16:04:23
Postat av: memyselfandi

saras looking drunk as usual XD

2009-10-23 @ 16:25:31
Postat av: Anonym

ursäkta bara för att jag ser lite drogad ut och för att det är ett glas med i bilden betyder inte att jag är full! hahahaha ;P

2009-10-25 @ 23:11:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0