lalalala..

heej :) sitter och lyssnar lite på musik, coldplay in my heart säger jag bara ♥ ! jag ska packa snart. Inte så jättekul direkt. men jag fick reda på att min lilla kusin hanna har skaffat en blogg, lite gulligt  så där tycker jag allt :) kolla gärna på den: http://hanniesplace.blogg.se . aao . hahha cornelia kommer på massa roliga saker som vi har vart med om, tex när vi var inne på gina och jag hade provat en halsduk, och så hände jag tillbaka den ( trodde jag i alla fall )  hahah och efter ett tag märkte cornelia tror jag att den hade fastnat i min jacka så jag hade gått och släpat halsduken i hela affären , hahaha fy fan vad pinsamt !! :O vi garva inte lite ;)

det får bli en tråkigt bild eftersom att cornelia vägrar att skicka en bild, din lilla apaaaaaa  :O


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0