boda borg

hejhej! jag har verkligen ingenting att göra. Ser lite tv och chattar. Vi skulle ha åkt till farmor och farfar men pappa mådde inte bra så vi gjorde inte det. Ska berätta lite om idag och igår. Igår gick jag till victoria ungefär halv sex. Sara och paulinn var redan där och jenny kom precis när jag kom ;) Först åt vi pizza, den var jättegod och skit stor! mmm pizza är för gott men det är synd att jag känner mig tjock när jag äter det, hehe ;p Sen spelade vi guitar hero. Sen såg vi på film. Step up. Det är en dans film, den var skit bra. Efter det såg vi step up 2 the streets, alltså tvåan. Den var också jättebra!Den har vi sett förut men vi ser den typ bara för att det är en snygg kille med, hahha ! Sen var paulinn tyvärr tvungen att åka hem :/ aa då pratade vi och så och typ flummade. Vi gick och la oss typ vid två. Sen gick vi upp vid vid halv nio/nio eller inte jag. Jag sov tills klockan var halv tio hehe. Gick och åt frukost och jenny gick hem och sen fixade oss sen stressade vi till komfan. Där lekte vi lite lekar sen vid tolv ungefär (tror jag) kom bussen och då åkte vi till nyköping, boda borg. Där var det jättekul , men jag,vickan, paulinn och sara fick bara 3 stämplar. hehe.. Vi kom hem ungefär vid 6.


på bussen

min mobil är jättetrög så jag kan inte lägga över bilderna från igår eller den "hittar" inte mer bilder. jag blir så trött på den. Men så fort den funkar igen så ska ni få se lite bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Chase

bästa bilden ever!!!

2009-10-17 @ 23:29:39
Postat av: Tuck

ofc it is! ... TUCK YOU ALL

2009-10-18 @ 14:23:48
Postat av: Anonym

haha! step up och boda äger! ;)

2009-10-23 @ 16:23:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0