-

hej ! Kom hem typ för en halv timme sen kanske. Jag var på basket med elli och viktor. Jag ska berätta lite om dagne eftersom jag inte skrivit sen imorse. Ja jag åkte ju till viktor typ vid två kankse. Vi såg på morgon soffan och typ pratade. Sen ringde rasmus och undrade om jag och viktor ville följa med han och elli till mc. Och det gjorde vi, fast vi va hos elli ett tag först. Sen gick vi till mc och jag åt en cheeseburgare, hann inte mycket mer för jag skulle till komfan. Efter det träffade jag elli igen och vi gick till viktor för hon hade tagit hans mobil och glömt det! ahha så hon var nära på att gå hem med den ;) viktor ville också följa med till basketen så hans pappa skjussade oss dit och sen vra vi där. Dolphins vann ;D Sen skjussade ellis mamma hem oss.

Nu ska jag se på tv och sen sova. kram !

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0