no fever today (Y)

Godmorgon ! eller det är ju inte morgon , men jag vaknade inte för så länge sen så det är morgon för mig ;) som ni nog fattar så gick jag inte till skolan idag heller. Jag mådde jättedåligt igår kväll och nu när jag vaknade mådde jag inte heller så bra men bättre än igår ! Men på måndag blir det skola för mig , kul .. nja jag vet inte. Men nice och träffa all my friends again :D Det är ju fredag idag om ni inte redan visste det ;) och imorrn är det lördag och då är det träning, fast inte för mig tror jag eftersom jag är sjuk, vi får se. Nä nu känner jag att jag skriver utan att ha nått att säga heh hare bra ! ..puussss


får bli en liten bild på mej när correee och jag va och fika för inte såå länge sen ;D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0