julafton om fyra veckor !

tjaaa ! kom hem till pappa för någon timme sen. Har ätit och sett på tv och nu satte jag mig vid datorn . Ska snart svara och förhöra mig själv på hk frågor men det får vänta ett liiitet tag iaf..
Skolan idag gick fort tyckte jag allt. Först kl åtta hade jag franska prov. Det gick bra men asså veeem lägger ett franska prov eller ett prov klockan åtta på morgonen assåå :s O.o hahha ! konstigt tycker jag i alla fall. Sen har jag haft massor andra lektioner.  Sen hade vi massor med andra lektioner men det är typ bara franskan som är viktig att "räkna" upp här  xd Efter skolan så träffade jag sara ! treevligt :D Efter sara så hämtade jessica mej hos mamma och så åkte vi hem till pappa. Det var väll min dag! Den har vart rätt bra faktiskt! Hoppas ni haft en bra dag ni med! men om den inte har vart bra så tycker jag ni ska lyssna på den här låten för då kommer ni bli gladare ;))



Kommentarer
Postat av: ida

hello frida :D vad gör du? <3

2009-11-28 @ 01:04:00
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0