jul


åh jag börjar längta efter jul! alla tända ljus, familjen är samlad, kalle anka och all god mat. Ja skulle kunna rabbla upp mycket mer men det orkar väll inte ni läsa ;) hahah idag har jag till och med lyssnat på jullåtar. haha jag är knäpp. Haha jag skickade några till cornelia ahah hon uppskattade dom verkligen -.- jag tänkte iallafall säga några saker jag önskar mig , så ni vet vad ni ska köpa(a) ahhhaa just joking eller gör jag det ahha ;D
känner att jag bara önskar mig dyra saker xd aa men det viktigaste på julen är ju att vara med familjen eller hur ? ;) här är min önskelista iaf:

MIN ÖNSKELISTA:

*en system kamera

*pengar

*presentkort

Kommentarer
Postat av: Anonym

tú a mí y fannie son las chicas reales en julio!

2009-11-17 @ 19:49:11
Postat av: jenny

haha, har lyssnat på jullåtar way more long ;P

2009-11-20 @ 15:34:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0