idol

hej ! usch jag mår sämre igen men igen feber. Jag mår alltid sämst på kvällarna ;/ Det blir ingen träning imorrn för pappa tyckte inte det det var faktiskt väldigt ovanligt! Han brukar alltid säga att jag ska gå fast jag är förskyld och när jag inte mår bra. Att jag iaf ska försöka eller ta det lungt. Haha nu låter han elak men det är han inte ! ;d hah aa till något annat så ska jag snart äta pizza tror ja och sen se på idol! vet inte riktigt vem jag hejjar på. Jag har faktiskt bara kollat på det två eller tre gånger det här året. Det är roligast att se när uttagningarna är eller vad det heter. Men min lillebror har en favorit och det är erik , haha han brukar alltid hejja på dom som heter erik eftersom han själv heter det, han är lite små rolig ;) Vem hejjar ni på då? puusss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0