fryyser

hellu! jag har precis spelat spel med familjen. Det var kul ! vi brukar inte göra det så ofta men det är kul när vi hittar på nått tillsammans. Nu ska jag krypa ner i min varma säng igen och se på film. Jag mår fortfarande inte bra men det är bättre, fast jag antar att jag har feber fortfarande. Det känns som det! inte kul inte kul... vet inte vad jag ska se på för film mhmm jag hittar säkert någon bra. Kanske the hangover eller the proposal. The proposal har jag sett innan men inte the hanover men jag har för mig att den inte funka. Jag börjar bli hungrig och det är ett tag kvar tills vi ska äta. Jag får se om jag hittar nått gott. Lite godis kanske ;)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0