exakt 6 veckor kvar till julafton, Jaag längtar !

min söta syster sommaren 08 ?

hellu , jag känner eller jag vet att jag har varit lite off på sistonde. Har inte kännt för att blogga eller hunnit. Jag vet inte om jag kommer skriva varje dag men det hoppas jag att hinner med ! Har ni gjort nått kul idag då? Jag har inte haft så kul iallafall. Jag är sjuk det var jag igår med , feber igår men inte idag , annars är jag allmänt förskyld. Ont i halsen och så. Not so fun ! Jag har missar jättemycket i skolan på bara två dagar. Skiit! Ett engeska prov och och två uppsatser, Imorrn har jag också prov. Fast då är det bara matlagnings prov. Jag ska nog gå till skolan imorrn, då får jag säkert göra proven.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0