en ny vecka igen

första dagen efter lovet då! det var väll kul, fast cornelia ida och oliwia var sjuka så det var inte bra ! :( hoppas någon av dom kommer imorrn iaf. Idag har jessicas kopis pluss barn vart här det var väll kul. Ny lyssnar jag bara på musik och ser lite halft på tv. Inte så kul, ska egentligen jobba med matten men det kanske jag kan ta imorrn. Imorrn ska jag träffa viktor också, nice! ;) på onsdag börjar träningen igen(Y) och jag behöver inte operera mitt knä jag var hos ortopeden i fredags och han sa att det inte behövdes, men att jag skulle ha ont i ett halv år till ungefär trodde han. Men jag ska försöka träna iallfall! det ska bli kul men det kommer bli jobbigt. puss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0