091123

hallu ;D Seeg skoldag.. Efter skolan var det bara hem och plugga och sen dra till träningen. Det var väll kul men det var skiit jobbigt som vanligt. Vi sprang och hade styrketräning från sex till halv åtta. aa det var som sagt jobbigt! men det känn skönt nu efter när man har duschat och ätit och allt det där. Nu ska jag nog plugga franska. har prov på torsdag. Förra gången gick det inte så bra. Mitt betyg i franska ligger på G. Så jag vill höjja det nu innan jul och det första betygen kommer.. Så därför måste jag kunna allt till provet, inte bara kunna allt halft utan jag ska verkligen kunna det! Jobbigt men det lönar sig sen.. Hoppas ni har haft en bra dag. här kommer en söt bild på .....trumvirvel..

COORNELIIA <3


hihi !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ;))

2009-11-24 @ 19:33:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0