ett sent GOD JUL ..

hejhej! jag hann ju inte säga god jul till er igår, men det få bli ett sent god jul till er alla ! Hur har eran jul varit? min har varit jättekul, mysig.. Lite tråkigt bara att jag inte kunde träffa pappa igår :( Han hade jouren så jag stannade hos mina kusiner på kvällen. Vilket var jättekul det med! Idag har jag också firat jul. Fast hos min farmor och farfar. Där var också min faster + familj och min gammelfarmor. Vi åt inte julmat vilket var lite skönt faktiskt. istället åt vi kalkon. Det var supergott! Haha jag kom på nu att kalkon ska jag nog också äta imorrn också. Imorrn ska jag till skåne och fira jul. Julen är helt enkelt stressig! Men jag är lika glad för det! hihi.. ;)

Jag är jättenöjd med min julklappar!!! Jag har både fått en ny mobil och en systemkamera och en massa mer.. Jag är överlycklig! En helt egen systemkamera. aa jag har det bra ja hih.. Jag vill tacka alla så jättejättejätte mycket för mina julklappar! TACKTACKTACK!

pussssssssssssssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Björk

min jul har varit great;) som alltid

2009-12-28 @ 20:46:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0