snö !

hellu! Har ni sett hur mycket snö det har kommit under de här två/tre dagarna ? Det tar ju aldrig slut! Jag hoppas att det ligger kvar tills julafton . Åh det är ju bara 5dagar kvar . Shiiit vad tiden går fort! Jag som bara köpt två julklappar..

Igår var det julavslutning. Jag fick mina första betyg! Jag fick g i två ämnen och resten vg. Jag är nööjd ! :D Efter skolavslutningen gick jag och viktor hem till mej. Erik min lillebror fyllde 7 år, grattis i efterskott ! Viktor och jag såg på två filmer :) hihi.. Vid tre ungefär gick han hem och lite senare kom det gäster för att fira erik. Vid 6 skjussade pappa mej till paulinns julfest. Där var sara,jenny,vickan,agnes och klara. Det var mkt trevligt och kul! :D Vi bytte julklappar, jag fick ett rött nagelack. Vid tolv ungefär hämtade mamma mej..

Idag har jag bara bakat pepparkakshus med vickan och bella! Mitt blev inte så fint dock men aja det var kul! :) Nu ska jag nog ta ett bad. Jag är lite frusen. Ha det bra :*



Kommentarer
Postat av: em

Hej, söting!!!



Vad kul att jag hittade din blogg nu! Grattis till dina fina betyg! Härligt kämpat!!!



Synd att vi inte kunde stanna i fredags, han ju inte prata med varandra... Men jag hoppas vi ses i jul!



puss

/kusse emeliee

2009-12-20 @ 21:10:27
URL: http://luddeliten.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0