augustifestivelen

heej ! Jag orkade verkligen inte skriva igår. Men jag var i alla fall på rixfm med Pappa Erik och Hanna. Det var kul. Idag har jag varit i skolan, det var väll rätt kul. Fast jag har typ glömt allt i franskan men jag får väll jobba med det.. Efter skolan fick Cornelia och jag skjuss av hennes mamma ner till augustifestivelen, stan. Där åkte vi karuseller o mådde jävligt illa. Och så gick vi lite på marknaden. Det rengade ibland , men det gjorde inte så mycket. Typ vid halv sju missade vi en spårvagn precis och sen satt vi och väntade på en i fyrtio jävla minuter !!!  Men sen kom det en buss,kom jag hem typ vid åtta. Nu ska jag nog bara sitta här vid datorn.

Bästa Cornelia !


igår rixfm

haha



tog inga bilder idag


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0