090817

hallojj ! mår ni bra ? det gör jag i alla fall ! Min skoldag var väldigt kort började nio och slutade runt halv tolv. Vi har mest bara pratat idag. Efter skolan åkte jag och sara hem till mej vi skulle igentligen gå på stan men vi orkade inte. när vi kom hem åt jag lite ( sara ville inte ha nåt ) sen så tog vi upp mina marsvin och dom kissade på sara haha.. så då fick vi gå och tvätta hennes kjol. jaa sen har vi mest pratat och ätit choklad och facebookat ;) nice !! Nu skulle jag igentligen gått på en fotbollsmatch men den var imorrn kom pappa på, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag får vell lägga mig framför tv och slappa i soffan ett tag.

bilder från idag :









Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha!!!XD <3

2009-08-17 @ 22:24:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0