godmorgon.

Godmorgon ! jag hann eller orkade inte upptatera igår sorry.. men nu är jag i alla fall hemma igen. Vi seglade till arkösund i söndags och så sov vi där. I går kom pappa och hämta mig i arkösund för mamma och fredrik skulle fortsätta till stockholm.  Jag orkar eller vill inte följa med. Typ vid ett igår åkte vi till bad huset och victoria följde med :) senare vid kvart i 6 var det första fotbollsträningen på länge. Men mitt knä är fortfarande inte bra så jag får inte va med på träningarna i augusti för jag ska träna upp mitt knä, och i september ska jag gå till läkaren, kanske blir operation.. Idag ska jag träffa Eleonor. Vi får se vad vi hittar på. :) men nu ska jag gå upp och äta frukost, skriver mer sen. kram
/frida

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0