Min dator laggar :@

Åh jag blir så irriterad min dator och internet funkar inte ibland de bara typ läger av så och det är välldigt jobbigt. Har skrivit om det här några gånger nu .. ! Men i alla fall den här dan har varit rätt rolig speciellt vid lunchen ;)  I skolan lekte vi lekar och efter skolan gick jag hem till pappa. Hemma lockade jag håret på Hanna. Heh efter jag hade lockat håret på henne såg hon ut som ett litet troll. Resten av dagen har jag mest sett på tv. Men ungefär vid 6 kom mamma och hämtade mej för då skulle vi åka och köpa blommor till mitt fönster. Det blev jätte fint ! Nu ska jag  äta och sen aksnek mamma och jag tar en promenad. Lägger in en bild på Hanna sen.


kram






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0