hemma igen ..

hej ! jag glömde säga att jag skulle till båten i fredags , men nu har jag varit där i alla fall. o elli följde med :D I lördag hämtade henne typ kl 9-10, sen åkte vi ut till båten. Vi seglade inte så jätte mycket. men det tog bara tre timmar så vi var framme vid hässelö ( tror jag att det hette) typ vid halv tre, tre. Och där fiska elli och jag (i 2 timmar ) , vi fick 20 aborrar :O vi rensa och filé:a dom. usch fyy va äckligt det var ! Det var första gången för mig. Vi gjorde inte så mycket mer typ bara rodde med min gummibåt. Men det var jättekul i alla fall ! Idag sov vi till tolv typ, åt frukost. och fiska igen. Fast då fick vi inget. Men dom nappar tydligen mest bara på kvällen eller tidigt på morgonen. Men nu måste jag sova för mamma står och tjatar på mig att jag måste gå och lägga mig så att jag orkar utt imorrn. Godnatt :* 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0