090824

hej det blev ett kort inlägg förut heh. Jag hade lite bråtom. Men nu har jag i alla fall varit och tränat. Det gick jätte bra med mitt knä, men resten va väll inte så bra.. Fast det kanske inte är så konstigt jag har ju inte varit med på en hel träning under ett halv år. Men nu får jag hoppas att knät äntligen  är bra ! Jag ska fortsätta med mina övningar varje dag och så ska jag försöka jogga typ en gång per vecka. Det är mitt nya mål heh.Det kommer gå bra.. INTE ! Efter träningen kom jag hem och så prata jag lite med farmor och farfar. Dom var barnvakt åt erik och hanna. Pappa var på¨match och jessica jobbade. Men i alla fall efter det så gick jag en runda/promenad med "gasten" han kallas så , alltså farmors o farfars hund. Han heter väll något annat som jag inte kommer ihåg nu för tillfället. Men det är lättere att kalla honom "gasten" . Aja nu vet ni det i alla fall. Der var en onödig information men men. Sen har jag duschat och ätit också.

Skolan var väll rätt kul. Nu börjar det kännas att man ska få betyg. Nu kommer liksom alla uppgifter och saker man ska göra som det ska sättas betyg på. B.l.a ska göra och designa en visp. Som man har tex till att vispa ihop en smet med. För att så så högt betyg som möjligt ska man hitta på en ny ehh vad heter det åhh vad jobbigt jag kommer inte på vad det heter men man ska i alla fall typ utveckla vispen . Usch vad jobbigt det är när man inte kommer på vad dett heter osv. Det blev ett långt inlägg  ;) Just det min kusin fyller år i dag så GRATTIS till henne :D <3 Nu ska jag gå och lägga mig och se på tv sen ska jag sova. natti natti ;)


gasten

Kommentarer
Postat av: cornelia

men om du kan börja springa nu så kan vi väll springa en gång i veckan ?:)

2009-08-25 @ 10:21:40

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0