en till..

hejhej, nu har har jag inte upptaterat på några dar, har varit hos farmor o farfar. nu är jag i alla fall hemma , och idag har jag varit hos min faster och där fick jag reda på att jag skulle få en liten kusin till ;D kulkul ! igår var farmor o jag på färgargården och i söderköping. och i lördags var jag hos sara vi grilla med vickan o jenny . super nice ! imorrn ska jag träffa cornelia , skriver mer då:)
kram


lite bilder från de här dagarna:


48 st



när vi grilla



maten i söderköping

kanske blir fler bilder någon annan dag min kamera funkar inte :/

Kommentarer
Postat av: Jenny

snygg man är då! XD

2009-08-14 @ 17:02:52

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0