kanske frankrike nästa sommar

Right now sitter jag och kollar på tv eller snarare sappar omkring mellan kanalerna. Det finns verkligen inget att se !  Idag har jag varit på markanden med pappa. Köpte inget. Jag har inte gjort något speciellt efter det. Jag har inte mått så bra så jag har inte orkat. Lite senare på kvällen grilla pappa och jag det blev jätte gott :) Pappa berättade att vi kanske skulle låna Maritas och Lennarts ( min låtsas mormors & morfars ) husbil och åka ner till frankrike nästa sommar. Jag har varit i frankrike förut, det var jätte fint! Åh vad jag längtar :D  Nu ska jag nog spela spel på datorn eller sätta på en film. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

oohh vad kul!:D... jag vill också till frankrike:P

2009-08-23 @ 15:17:40

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0