basket match

Har varit på basket idag ! Sverige-Slovakien. Det var välldigt kul , jag gick med sara, paulinn, jenny o vickan. Pappa var också där , fast med en kompis. Sverige vann med 64-58 :) tack sara och hennes mamma för att jag fick fälja med. Idag var det första "riktiga" skoldagen . Först hade vi hemkunskap, det var roligt. Vi gjorde fruktsallad. Sen var det lunch. Efter lunchen hade vi heltid, matte , heltid, Sen sluta vi. Nu ska jag gå och lägga mig eller först ska jag packa ihop kläder som jag ska ha med till pappa. Kram



haha trollet


min dator cepar så jag kan inte lägga in bilder från idag ! :@

Kommentarer
Postat av: saara!!

det var superkuuul att du kunde följa med!!<3(=

2009-08-20 @ 17:20:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0