Barnvakt !

hey ! I'm back from corneliaaa. Och jag är på väldigt bra humör ;)  Cornelia och jag haft väldigt trevligt, tycker jag i alla fall ! Först gick vi till mc och åt. Efter maten så köpte jag den nya glassen mc flurry cornetto ( hur det nu stavas ) den var rätt god,  helt OK ! hiiihi . Just nu sitter jag barnvakt åt mina syskon för pappas kulle åka och handla. It's soo fun -.-  Jag måste  väll gå och leka med dom nu eller nåt. Men jag tänkte lägga in lite bilder från idag lite senare om cornelia vill skicka några ?!! Annars så får jag väll ta dom bilder jag tog..

kram



Kommentarer
Postat av: cornelia är bäst :)

haha yäyä

2009-08-13 @ 19:11:15
Postat av: Anonym

jag tycker synd om hanna och erik ! :'(

2009-08-13 @ 19:36:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0