1 dag kvar tills skolan börjar

hejhej, nu sitter jag i bilen på väg hem från skåne. Det är ca 45 minuter kvar. När vi kommer till norrköping ska jag först till pappa och hämta kläder o sånt. Sen ska jag till mamma och så ska jag sova där. Imorrn börjar skolan, det är både bra och dåligt tycker jag. Det ska bli kul att träffa alla igen men det är inte så kul med läxor och pro & betyg o.O Jag tycker det är rätt fuskigt för alla mina kusiner nere i skåne skulle typ börja på onsdag eller torsdag -.- Fast dom kanske slutade senare än oss, inte vet jag. 8:an here i come !

Kommentarer
Postat av: Anonym

min syster börjar den 31!!!:(

2009-08-16 @ 21:13:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0