090831

Haj ! kom hem från träningenkvart över åtta. Satte mej vid datorn direkt. Sen åt jag gröt o.O Fast det är faktiskt gott ! Nu lyssnar jag på musik och pratar lite med elelonor. Idag började jag tio över åtta och slutade tio i tre. Hem direkt och äta. Sen kom farmor och hon följde med mej och tog en gardacil sprutan. Det gjorde ondare den här gången än förra. Men det är bara en spruta kvar ! Men i alla fall sen skjussade farmor mig hem ( mamma ) och då gick jag ner till stan och mötte sara, jenny, vickan och paulinn. Vi fikade. Trevligt, trevligt. Det blev inte så länge för jag skulle ju till träningen. Nej nu måste jag hoppa in i duschen ..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0